Mojca Kucler Dolinar o prometni ureditvi Ljubljane

DELI:
20.08.2010, NSi

Ljubljanski promet po mnenju kandidatke za županjo Ljubljane in predsednice mestnega odbora NSi Mojce Kucler Dolinar v preteklih letih ni bil obravnavan dovolj strokovno, zato v svojem volilnem programu predlaga pet točk, s katerimi bi “rešili ključne prometne zagate”. Med predlogi je tudi izboljšanje avtobusnih in železniških povezav.

Kucler Dolinarjeva je med rešitve za ureditev prometa v Ljubljani uvrstila dokončanje notranjega kroga ljubljanskih ulic, nadgradnjo avtocestnega mestnega obroča, spodbuditev novih navad prevoza tako dnevnih migrantov kot meščanov, revidiranje projekta nove ljubljanske železniške postaje in ukrepe za mirujoč promet. Obenem je na današnji tiskovni konferenci ponovno izrazila nasprotovanje dražjim mesečnim vozovnicam za osebe brez stalnega prebivališča na območju Mestne občine Ljubljana (MOL).

Dokončanje notranjega kroga ljubljanskih ulic je nujno potreben, saj bi z njim odprli prometne tokove na vzhodnem delu notranjega mestnega jedra, meni kandidatka za županjo. Krog bi lahko potekal od Drenikove ceste proti Topniški ulici in Njegoševi cesti, naprej proti Aškerčevi in Tivolski cesti pa spet do Drenikove. Projekt se je po njenih besedah že začel izvajati, vendar so dela obstala zaradi pridobivanja dovoljenj.

Z nadgradnjo avtocestnega obroča okoli Ljubljane bi rešili težave z navezavami pri priključku Kozarje in pri Litijski cesti. Za projekt so po navedbah Kucler Dolinarjeve v času prejšnje vlade že bila namenjena sredstva ter sklenjen sporazum med MOL in Darsom.

Težava je po njenih navedbah tudi upad števila potnikov ljubljanskega mestnega prometa, kar bi se lahko uredilo, če bi se spodbujalo nove navade potnikov, predvsem z vpeljavo prijaznejših avtobusnih in železniških programov. Kot možnost je predstavila tudi boljše sodelovanje ponudnikov omenjenih oblik prevoza, hitrejše potovalne hitrosti, obenem pa tudi urejanjem kolesarskih stez, češ da so te sedaj bolj “kaskaderske”.

Kucler Dolinarjeva se zavzema tudi za nov pregled projekta ljubljanske železniške postaje, saj da sedaj po mnenju mnogih strokovnjakov ne omogoča poglobitve železnice. Ravno ta možnost pa naj bi prinesla učinkovitejše in bolj moderno vodenje železniškega prometa.

Prav tako bi bilo še naprej potrebno razvijati idejo P+R, torej parkiranje vozil na obrobju mesta za dnevne migrante ter nadaljnjo vožnjo v mesto z javnim prevozom. Nove površine za izvajanje projekta bi lahko po njenih besedah našli v Črnučah, Šentvidu in Rudniku.