Registracija koles s pomožnim motorjem za NSi ni sprejemljiva

DELITE TA
PRISPEVEK
08.09.2016, NSi

Mtonin_odbor_DZMatej Tonin je v Državnem zboru izrazil ostro nasprotovanje koalicijskemu predlogu zakona, ki prinaša zahtevo po registraciji koles s pomožnim motorjem. »Registracija prinaša nepotrebne stroške in birokratska bremena za voznike tovrstnih vozil, kar je za Novo Slovenijo nesprejemljivo. Ko bi morali iskati vedno nove možnosti za zmanjšanje birokratskih ovir, koalicija predlaga nove nesorazmerne zahteve, ki državljanom otežujejo življenja,« je v svoji razpravi na odboru dejal Tonin.

Po koalicijskem predlogu bo vozilo z najvišjo hitrostjo 25 km/h brez pedal moralo biti registrirano. Na drugi strani pa vozilo z enako najvišjo hitrostjo 25 km/h, ki pa ima pedala, registracije ne bo potrebovalo. Nova definicija kolesa s pomožnim motorjem, ki jo predlaga koalicija, torej razločuje med kolesom s pomožnim motorjem in mopedom le na podlagi obstoja pedal. Takšna “rešitev” v zakonu, pod katerega se je prvi podpisal poslanec SMC Igor Zorčič, je po mnenju Mateja Tonina nerazumna.

V NSi bi namesto registracije uvedli le identifikacijske tablice

Poslanska skupina NSi je zato z vloženimi amandmaji iz zakona predlagala črtanje obveznosti registracije. Ob tem pa je predlagala tudi svojo rešitev za izboljšanje varnosti. To je uvedba enostavnih identifikacijskih tablic, ki bi omogočale lažje ugotavljanje kršiteljev, ki ogrožajo varnost v prometu. Žal predlogi NSi s strani koalicijskih strank niso bili upoštevani.

Koalicija se je tako kot kaže odločila, da bo s postopki in stroški registracije vozil kaznovala vse voznike. Naš predlog uvedbe identifikacijskih tablic pa bi zagotovil, da bi se zaradi ogrožanja varnosti kaznovalo le kršitelje.