Zvonko Lah: Kako lahko kilometer tira stane več kot kilometer avtoceste?

DELI:
05.05.2017, NSi

»Dokumentacija je popolnoma nejasna. Najprej moramo imeti projekte za izvedbo, nato narediti razpis za izvajanje del, šele nato lahko začnemo. Trenutno ne moremo razpisati niti razpisa, saj ni sprejet investicijski program. Po izkušnjah, ki jih imamo v Sloveniji lahko vsaj še eno leto čakamo preden se bo začelo graditi.« je na odboru za infrastrukturo, okolje in prostor ob obravnavi zakona o drugem tiru povedal poslanec NSi Zvonko Lah.

Ponavlja se zgodba TEŠ 6

Opozoril je tudi na možne pomisleke o vpletenosti Madžarske v gradnjo drugega tira: »Če Madžarska investira 200 milijonov, so potem tudi polovični lastniki podjetja in če dobi to podjetje kredit s strani Evropske unije bo potem pol podjetja našega in polovica madžarskega. Madžari bi tako ob koncu projekta od Slovenije dobili izplačane 4,5% obresti.«

Dva tira ne bi smela stati 700 milijonov

»Kilometer enega tira stane 52 milijonov na 1 kilometer, Šentviški avtocestni predor 48 milijonov na 1 kilometer, Trojanski predor 24 milijonov na 1 kilometer. Od kje torej tako velika vsota denarja za 1 tir?« je opozoril poslanec Zvonko Lah.