MINISTER JERNEJ VRTOVEC NA TERENSKEM OBISKU V MARIBORU IN LAŠKEM

DELI:
11.04.2020, NSi

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec si je na terenskem obisku ogledal gradbišče nadgradnje glavne železniške postaje v Mariboru, kjer se dela počasi približujejo koncu ter tudi nadgradnjo železniške proge Zidani most – Celje.

Po besedah ministra potekajo dela v skladu z zastavljenim načrtom. “Vse je v okviru časovnice. Gre za dober projekt, ki je lahko v ponos Mariboru in tudi širši regiji. Ta projekt res potrebujemo,” je dejal.

Pospešeno se nadaljujejo dela tudi na preostalem delu železniške proge do meje z Avstrijo. “Celotna os od Maribora do Šentilja, katere posodobitev je vredna 253 milijonov evrov in prav tako poteka v skladu s časovnico, je ključnega pomena za razvoj tega dela železniške infrastrukture. Zlasti po zaprtju predora Karavanke bo veliko prometa preusmerjenega sem,” je še povedal minister.

Ob tem je pozval k nadaljnjim vlaganjem v gradbeništvo, ki so po njegovih besedah ključne za premostitev ekonomske krize, ki grozi zaradi epidemije covid-19. Pri ponovnem sproščanju javnega potniškega prometa, ki je trenutno ustavljen, pa je po njegovih besedah potrebna previdnost, zato o tem zaenkrat še ne razmišljajo. “Tako kot je bilo težko javni potniški promet ustaviti, se je zelo težko odločiti, kdaj ga spet sprostiti. Sedaj nam gre zelo dobro pri zajezitvi virusa, a prehitro opuščanje določenih ukrepov bi bilo lahko tudi napačno,” je dejal.

Z županom Sašo Arsenovičem sta spregovorila še o ostalih infrastrukturnih projektih v Mariboru. Pri tem je župan ponovno izpostavil nujnost izgradnje zahodne obvoznice ter predora med vzhodnim in zahodnim delom mesta, ki bo razbremenil mestno jedro tranzitnega prometa.

Po obisku v Mariboru se je Vrtovec odpravil v Laško na ogled gradbenih del nadgradnje železniške proge Zidani most-Celje. Kot so po obisku sporočili z ministrstva, se je minister ob tem prepričal, da dela, ki bodo predvidoma končana v drugi polovici letošnjega leta, potekajo v skladu s časovnico ter v skladu z vsemi zaščitnimi ukrepi. “Če želimo slediti ciljem evropskega zelenega dogovora, potrebujemo močnejšo in boljšo železniško infrastrukturo. Pri investicijah se vse začne in konča pri denarju. Zato bo potrebno v prihodnosti razmisliti o načinih, kako učinkovito nameniti namenska sredstva za gradnjo železniške infrastrukture,” je dejal minister.