Poslanec Aleksander Reberšek ministra za finance spraševal o tretji razvojni osi. »Zastavlja se vprašanje ali je investicija, kot je trenutno načrtovana, sorazmerna s koristjo, ki bi jo morala omenjena gradnja hitre ceste prinesti v regiji in širše v Sloveniji. Postavlja se vprašanje ekonomske upravičenosti odseka severnega dela tretje razvojne osi. Slednje izhaja iz dokumenta iz novelacije prometnega modela za celotno vplivno območje poteka tretje razvojne osi, od Avstrije do avtoceste A1. Glede na navedeno me zanima ali ocenjujete, da je projekt tretje razvojne osi, kot je zastavljen, ekonomsko upravičen,« je poslanec Reberšek spraševal ministra za finance.
Poudaril je, da poskuša razmišljati z zdravo kmečko pametjo. »Zakaj bi gradili drago in dolgo, ko pa lahko gradimo hitro in recimo ceneje. Na koncu je pomembno koliko nas bo ta projekt tudi stal. Zanima me, kje je tu ekonomsko upravičeno? Na 13 kilometrih bi v tej državi radi zgradili 28 infrastrukturnih objektov, 6 tunelov in 11 dvojnih viaduktov. To ni normalno,« je prepričan poslanec NSi.
Izpostavil je tudi primer odseka Ravbarkomanda pri Postojni, ki velja za eno najzahtevnejših gradenj na slovenskem avtocestnem križu. Za sanacijo obeh viaduktov so do danes v 47 letih namenili 21 milijonov, gradnja novih pa bi nas stala 35 milijonov evrov. »Zato sprašujem vas, kakšno je vaše osebno mnenje. Je trasa tretje razvojne osi s priključkom v Šentrupertu ekonomsko upravičena, kljub temu, da bi stala 50 milijonov evrov?« je vprašal poslanec Reberšek.