ALEKSANDER REBERŠEK: ZAKAJ DOVOLJUJEMO, DA BO KILOMETER HITRE CESTE STAL 57 MILIJONOV EVROV?

DELI:
20.10.2020, NSi

Poslanec Aleksander Reberšek je v svojem poslanskem vprašanju ministra za okolje spraševal glede gradnje tretje razvojne osi. Predvsem pa ga je želel seznaniti z nekaj dejstvi, ki morala vse prepričati v to, da je projekt na tej točki ne samo možno, ampak nujno potrebno spremeniti.

Ministru je citiral številne dokaze o prometni neprimernosti trase s priključkom v Šentrupertu. Praktično vsi argumenti po mnenju poslanca NSi pričajo v prid priključku s priključkom v Arji vasi. Analiza prometnih teženj in obseg prometa kaže, da večina prometa iz Velenja gravitira proti vzhodu, se pravi proti Celju. Bodoča avtocesta s priključkom Šentrupert po obstoječih študijah ne razbremeni ceste Arja vas-Velenje, saj bi promet po njej zmanjšal le za 6 %.

»Spoštovani minister, ali se vam zdi normalno, da trasa s priključkom Šentrupert na 13-ih kilometrih vsebuje 28 infrastrukturnih objektov, 6 tunelov in 11 dvojnih viaduktov? Zakaj dovoljujemo, da bo kilometer te hitre ceste stal 57 milijonov na kilometer ob dejstvu, da smo povprečni kilometer avtoceste, ne hitre ceste, zgradili za 9 milijonov na kilometer?« je ministra vprašal poslanec Reberšek.