Čas je za akcijo!

Zakaj akcija?

Akcija je odgovor na neštete in nikoli izvršene obljube vlade Roberta Goloba in vladajoče koalicije Gibanja Svoboda, Levice in SD.

Akcija oblikuje program, s katerim bo NSi nastopila na parlamentarnih volitvah spomladi prihodnje leto.

Akcija vključuje vse, mlade, starejše, otroke, delovno aktivne …

Akcija se začenja pri gospodarskem programu, ker verjamemo, da je gospodarstvo motor države.

Akcija se bo nadaljevala še na drugih področjih. Poskrbeli bomo za odpravo čakalnih vrst v zdravstvu, za to, da bodo mladi lahko prišli do lastniških stanovanj, otrokom želimo ponuditi šolo, ki jih bo pripravila na življenje. Zagotovili bomo varnost in poskrbeli, da bodo zakoni veljali za vse. Z našimi rešitvami se bo spet splačalo delati. Nihče ne bo ostal sam, ko se bo znašel v socialni ali duševni stiski. Poskrbeli bomo za dostojne pokojnine. Spoštovali bomo slovensko kulturo, jezik in naš način življenja.

Akciji se lahko pridružite vsi državljani s svojimi predlogi in pobudami TUKAJ.

Akcija je po vsej Sloveniji! Ste jo videli? Objavite fotografijo na družbenih omrežjih in označite NSi. Dodajte svoj predlog za drugačno in boljšo Slovenijo.

Akcija!

Začenjamo z gospodarskim programom, ki smo ga v NSi in Gospodarskem klubu NSi pripravljali več mesecev v dialogu z obrtniki, podjetniki, kmeti, mladimi, starejšimi in vsemi tistimi, ki jih trenutna politika duši in ne dopušča razvoja. Verjamemo, da je za napredek države in povrnitev zaupanja v ključne institucije najpomembneje, da se obstoječe zakone dosledno izvaja in da veljajo za vse enako. Prav tako pa je vedno treba gledati naprej in iskati (zakonodajne) rešitve, ki so preproste, pregledne, učinkovite in v korist ljudi. Le tako bomo lahko zgradili Slovenijo, ki nam bo spet vsem v ponos. Zato – gremo v akcijo!

Akcija. Za razumne davke.

Na področju gospodarstva predlagamo spremembe na področju dohodninske lestvice in davčnih olajšav, pri davku od dohodka pravnih oseb ter pri normiranih samostojnih podjetnikih. Pomembna novost je sistem davčnih pavšalistov.

Kaj predlagamo?

Ukrepi na področju dohodnine
  1. TAKOJŠNJA UVEDBA SPLOŠNE DAVČNE OLAJŠAVE V VIŠINI 8.000 EUR S POSTOPNIM DVIGOM NA 10.500 EUR DO LETA 2029.
  2. DVIG DAVČNE OLJŠAVE ZA MLADE S 1.400 EUR, NA 3.000 EUR LETNO IN DVIG STAROSTNEGA PRAGA Z 29 NA 32 LET.
  3. SPREMEMBA DOHODNINSKE LESTVICE.
Ukrepi na področju normiranih podjetnikov
  1. TAKOJŠEN DVIG NA 150.000 EUR
  2. VZPOSTAVITEV PREDHODNEGA SISTEMA, KI JE BIL VELJAVI DO GOLOBOVE VLADE, Z DVIGOM PRIHODKOV NA 150.000 EUR
  3. DAVČNA STOPNJA JE 20 %
  4. STOPNIČASTA PROGRESIJA PRIZNANIH NORMIRANIH ODHODKOV:
    • normirani odhodki višini 80 % do 100.000 EUR
    • normirani odhodki v višini 70 % do 120.000 EUR
    • normirani odhodki v višini 40 % do 150.000 EUR

Normirani odhodki do 150.000 EUR sedaj prinašajo davčno bolj ugodno obravnavo, trenutno je pri prihodkih čez 100.000 EUR takojšnja 20 % obdavčitev, naš predlog pa prinaša priznane normirane odhodke.

Ukrepi na področju popoldanskih normiranih podjetnikov
  1. TAKOJŠEN DVIG PRAGA ZA OBSTOJ V SISTEMU PRIZNANIH NORMIRANIH ODHODKOV S 50.000 EUR NA 60.000 EUR
  2. VZPOSTAVITEV PREDHODNEGA SISTEMA Z DVIGOM PRIHODKOV NA 70.000 EUR
  3. DAVČNA STOPNJA JE 20 %
  4. STOPNIČASTA PROGRESIJA PRIZNANIH NORMIRANIH ODHODKOV:
    • normirani odhodki višini 80 % do 50.000 EUR
    • normirani odhodki v višini 70 % do 70.000 EUR
  5. UKINITEV DVOJNEGA ZARAČUNAVANJA PRISPEVKA ZA ZDRAVSTVENO IN POKOJNINSKO

ZAVAROVANJE – pogoj za popoldanskega normiranca je delovno razmerje, iz katerega posameznik že plačuje prispevek za zdravstveno in pokojninsko zavarovanje. Popoldanskim normirancem prinašamo boljši sistem nižje davčne obremenitve in boljšo dinamiko med lee glede na pogoje za izstop iz sistema. Vračamo tudi razumne meje in davčno stabilnost, ne kaznujemo podjetniške rase, ampak jo omogočamo.

Nov davčni sistem - pavšalisti

Pavšal je primeren v dejavnostih z nizko kapitalsko intenzivnostjo, ponovljivimi poslovnimi stroški, razmeroma enostavno strukturo poslovanja in z veliko razpršenostjo izdanih računov na prihodkovni strani. Omogoča enostavno in pregledno poslovanje za vse, ki ustvarijo do 150.000 oziroma do 350.000 EUR prihodkov.

MALI PAVŠAL

  1. DO 150.000 EUR PRIHODKOV
  2. IZBRANE OBRTI PO PANOGAH: GOSTINSTVO, TURISTIČNE NAMESTITVE, MIKRO DEJAVNOST, OSEBNE STORITVE, OBRT, KULTURA.
  3. PREDVIDENE PAVŠALNE STOPNJE ZA OBDAVČITEV PO PANOGAH (npr. gostinstvo 2 %, turizem (oddajanje sob) 2.5 %, osebne storitve 3 %, IT/svetovanje 5 %, …)


VELIKI PAVŠAL

  1. DO 350.000 Eur PRIHODKOV
  2. IZBRANE OBRTI PO PONAGAH z določenimi omejitvami (število sob pri turističnem oddajanju, število miz v gostinskih obratih, število frizerskih stolov, število lokacij …).
  3. PREDVIDENE PAVŠALNE STOPNJE ZA OBDAVČITEV PO PANOGAH ENAKO KOT ZA MALI PAVŠAL (npr. gostinstvo 2 %, turizem (oddajanje sob) 2.5 %, osebne storitve 3 %, IT/svetovanje 5 % …)

PREDNOSTI:

  • ni stroškov zahtevnega računovodenja,
  • manj potrebne administracije v podjetjih,
  • ni izpolnjevanja davčnih obrazcev iz poslovanja,
  • ocenjeni prihranki med 5.000 in 7.000 EUR letno pri administriranju podjetja,
  • podjetje/samostojni podjetnik že na začetku leta pozna svoj davek, kar prinaša predvidljivost poslovanja.
Nov sistem davka od dohodkov pravnih oseb (DDPO)
  1. VPELJAVA STOPNIČASTE PROGRESIJE GLEDE NA VELIKOST PODJETJA
  2. DDPO RAZREDI GLEDE NA PRIHODKE PODJETIJ:
    • do 500.000 EUR je stopnja obdavčitve 10 %
    • od 500.000 EUR do 5 mio EUR je stopnja obdavčitve 12 %
    • nad 5 mio EUR do 10 mio EUR je stopnja obdavčitve 13 %
    • nad 10 mio EUR do 50 mio EUR je stopnja obdavčitve 14 %
    • od 50 mio EUR do 250 mio EUR je stopnja obdavčitve 15 %
    • nad 250 mio EUR je stopnja obdavčitve 12 %

Podjetja DDPO plačajo šele ob izplačilu dobička.

PREDNOSTI:

  1. Manj administracije za podjetja – ni več različnih obravnav investicij in drugih stroškov.
  2. Pravičnost – manjša podjetja nimajo enake finančne moči kot večja podjetja.
  3. Spodbuja reinvestiranje v podjetje.
  4. Ni potrebe po davčnih olajšavah – vse je avtomatično.
  5. Poenostavi davčno administracijo.
  6. Davčno bolj ugodno okolje – manj registracij slovenskih podjetji na Hrvaškem in v BiH, kar pomeni več tujih investicij v Sloveniji.
  7. Izenači obravnavo malih in velikih podjetij vsaj glede izplačila dobička.