Aleksander Reberšek: Trasa ceste Šentrupert-Velenje je okoljsko sporna in dražja varianta

DELI:
12.04.2019, NSi

Poslanec NSi Aleksander Reberšek, ki je bil pobudnik terenskega ogleda trase hitre ceste od Šentruperta oz. Arje vasi do Velenja, je v izjavi za javnost dejal, da je trasa od Šentruperta do Velenja vsiljena in bi jo gradili 6 let, traso od Arje vasi do Velenja pa leto in pol.

Poslanec Reberšek je poudaril, da Savinjčani ne nasprotujejo gradnji hitre ceste, saj Korošci in Velenjčani cesto nujno potrebujejo. Podpiram prizadevanja, da se tretja razvojna os zgradi čim prej. Pri tem pa ne moremo preprosto ignorirati potreb in življenjskega okolja ljudi, kjer bo trasa umeščena,« je dodal in pojasnil, da je na trasi Šentrupert – Velenje predvidena gradnja 11 viaduktov in treh predorov. »S to traso bi bilo uničenih 54 hektarjev najboljših kmetijskih zemljišč, porušiti bi bilo treba tudi 143 objektov in 43 stanovanjskih hiš, razseljenih pa bi bilo 150 ljudi. Po njegovem mnenju je trasa Šentrupert-Velenje v nasprotju s strategijo prostorskega razvoja Slovenije, Celja in Velenja pa ne povezuje kot dveh gospodarskih središč,« je še povedal poslanec NSi.

Vsiljuje se varianta, ki je za skoraj 200 milijonov evrov dražja

“Velenjčani si želijo traso do Šentruperta, ker bi radi po bližnjici prišli čim prej v Ljubljano. Vrednost del na trasi od Šentruperta do Velenja brez odkupa zemljišč in rušenja objektov znaša 308 milijonov evrov, na trasi Arja vas-Velenje pa 119 milijonov evrov. Z razliko v višini 200 milijonov evrov bi lahko uredili vse ceste v regiji,” je še dejal Reberšek, ki je na ogled povabil tudi nekaj ministrov in poslancev, a so se ti opravičili.

S traso od Arje vasi do Velenja bi bilo uničenih zgolj devet objektov in tri stanovanjske hiše ter 13 hektarjev slabših kmetijskih zemljišč. Poslanec je postregel tudi s podatkom, da cesto Arja vas-Velenje dnevno prevozi od 18.000 do 20.000 vozil, medtem ko se po cesti Šentrupert-Velenje dnevno vozi 8000 vozil.